Przejdź do treści

Newsletter #21

Szanowni Państwo,

W Preston Packaging sezon ogórkowy to pojęcie zupełnie obce. Nie zwalniamy tempa – wręcz przeciwnie. Najbliższe miesiące to czas zmian, inwestycji i wdrożeń, które mają jeden wspólny cel: jeszcze lepsza jakość współpracy z Wami – naszymi Klientami.

government, esg, firma rodzinna, family company


Wierzymy, że jakość to nie tylko produkt. To efektywna komunikacja, dzięki sprawnemu systemowi. To każda decyzja oparta na rzetelnych danych. Każda rozmowa, która zamienia relację „klient–dostawca” w prawdziwe partnerstwo. Dlatego QUALITY REINVENTED to dla nas zobowiązanie – by dostarczać wartość na każdym etapie współpracy: od oferty i kalkulacji, przez produkcję, aż po obsługę i komunikację.

Przed nami naprawdę intensywne miesiące, o czym przekonacie się czytając to wydanie newslettera. Opowiadamy o tym, co się zmieni – i dlaczego to dla Was dobra wiadomość. Prezentujemy w nim także Panel Klienta – cyfrowe centrum zarządzania zleceniami, które już działa i będzie sukcesywnie wdrażane u naszych Partnerów. Dowiedz się, co u nas będzie się działo. A będzie, całkiem sporo.

Jeśli chcielibyście podzielić się Państwo jakimiś przemyśleniami zapraszam do kontaktu – sk@preston.pl

Z poważaniem,
Bracia Karońscy
Preston Packaging