Newsletter #21
Szanowni Państwo,
W Preston Packaging sezon ogórkowy to pojęcie zupełnie obce. Nie zwalniamy tempa – wręcz przeciwnie. Najbliższe miesiące to czas zmian, inwestycji i wdrożeń, które mają jeden wspólny cel: jeszcze lepsza jakość współpracy z Wami – naszymi Klientami.

Wierzymy, że jakość to nie tylko produkt. To efektywna komunikacja, dzięki sprawnemu systemowi. To każda decyzja oparta na rzetelnych danych. Każda rozmowa, która zamienia relację „klient–dostawca” w prawdziwe partnerstwo. Dlatego QUALITY REINVENTED to dla nas zobowiązanie – by dostarczać wartość na każdym etapie współpracy: od oferty i kalkulacji, przez produkcję, aż po obsługę i komunikację.
Przed nami naprawdę intensywne miesiące, o czym przekonacie się czytając to wydanie newslettera. Opowiadamy o tym, co się zmieni – i dlaczego to dla Was dobra wiadomość. Prezentujemy w nim także Panel Klienta – cyfrowe centrum zarządzania zleceniami, które już działa i będzie sukcesywnie wdrażane u naszych Partnerów. Dowiedz się, co u nas będzie się działo. A będzie, całkiem sporo.
Jeśli chcielibyście podzielić się Państwo jakimiś przemyśleniami zapraszam do kontaktu – sk@preston.pl
Z poważaniem,
Bracia Karońscy
Preston Packaging